31 Aug 2010

Dear readers I've decided to stop blogging because I'm to lazy to do it.

You don't belive me right? Good 'cause I was just making fun I'll never stop! Well you should never say never. Anyway I've been gone for two weeks and I'm afraid I'll be gone again for two weeks. And I also have and had a phase where I'm not thinking of any fashion stuff. Probably the sun has burned my brain or something while I was in Crotia cause not thinking of fashion is definitly not normal. So I'd better stop writing nonsense and I'll start again in two weeks when I'm back from Spain where the sun'll have another chance to burn my alredy burned brain.
____________________________________________________
Liebe Leser ich habe beschlossen diesen Blog zu schließen weil ich zu faul bin ihn zu schreiben.

Scherz, ich hoffe ihr glaubt mir nicht. Aber ich habe seit zwei Wochen nichts von mir hören lassen und ich fürchte ihr werdet auch die nächsten zwei Wochen nichts von mir hören, denn ich war jetzt zwei Wochen weg und ich werde weitere zwei Wochen weg sein. Außerdem muss ich gestehen, dass ich im Moment eine ziemlich kreativlose Phase habe, was es mir nicht leicht macht mich mich mit Mode zu beschäftigen aber ich hoffe mal das legt sich. Bis in zwei Wochen!

1 comment:

  1. Danke für die Mitteilung.
    :)

    CAN'T WAIT!

    ReplyDelete

Let's be honest here.